Celjska mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije razvija inovativno računalniško igro za otroke

0
303
(Foto: Nebojša Tejić / STA)

Na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju v sodelovanju s partnerji razvijajo inovativno računalniško igro za otroke, namenjeno krepitvi ključnih podjetniških kompetenc in razvijanju podjetniške miselnosti pri otrocih. Triletni projekt Mali veliki podjetniki, ki ga bodo sklenili avgusta, je usmerjen v učenje podjetnosti.

Omenjeni projekt je namenjen otrokom, učiteljem in organizacijam, ki delujejo na področju izobraževanja, so sporočili s celjske fakultete.

Osrednji cilj projekta je razviti inovativno računalniško igro za otroke, ki s pristopom ustvarjalnega razmišljanja krepi ključne kompetence podjetnosti, razvija kreativnost in podjetniško miselnost pri otrocih.

“Konkurenčnost in inovativnost evropskega gospodarstva sta odvisni od podjetništva. Vedno bolj se zavedamo potenciala mladih, da začenjajo in razvijajo lastne poslovne ali družbene iniciative, s čimer postajajo inovatorji na območjih, kjer živijo in delajo. Zato sta razvoj in spodbujanje podjetniškega izobraževanja že vrsto let eden ključnih ciljev EU in držav članic. Pomembno je poiskati nove in učinkovite pristope za vključevanje podjetniškega razmišljanja v življenje otrok tako v formalnem kot neformalnem učenju, digitalno podkrepljeno učenje skozi igro pa pri otrocih dodatno krepi interes za učenje,” je povedal izvajalec projekta z omenjene fakultete Valerij Dermol.

Poleg učne računalniške igrice so sodelujoči pri projektu izdelali tudi priročnik, ki bo v pomoč tudi učiteljem, da se bodo lahko posebej usposobili za spodbujanje podjetništva pri učencih. Ta teden so pripravili tudi seminar Se ustvarjalnosti lahko (na)učimo?, ki je bil namenjen učiteljem, ravnateljem in drugim strokovnim delavcem osnovnih šol ter javnih zavodov na področju izobraževanja.

V projektu sodeluje še Osnovna šola borcev za severno mejo iz Maribora ter partnerji iz Estonije, Grčije in Portugalske. Pobudo sofinancira program Erasmus.

Kot poudarjajo sodelujoči pri projektu, se že otroci razredne stopnje osnovne šole lahko hitro in na zabaven način naučijo dizajnerskega razmišljanja in podjetnosti, in to prav s pomočjo računalniške igre, kar jim lahko koristi tudi pri šolanju in kasneje v življenju.

C. S., STA