Bele embalaže za spodbujanje trajnostnega vedenja pri otrocih

0
285
(Foto: Katja Kodba / STA)

Mercator je v sodelovanju s podjetji Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Bambi zagnal projekt bele embalaže, v okviru katerega so izdelke priljubljenih blagovnih znamk preoblekli v spremenjene embalaže. Kot so na današnji predstavitvi poudarili snovalci projekta, je njegov cilj spodbujanje otroške ustvarjalnosti in premislek o trajnosti.

S projektom bele embalaže otroci spoznavajo, da teh ni treba takoj zavreči, ampak da jo lahko ponovno uporabijo in ji dajo nov namen. Prek tega pa se pri otrocih tudi trajnostno vedenje, so poudarili v Mercatorju. S projektom želijo tudi preveriti, v kolikšni meri so ljudje naklonjeni trajnostnim spremembam, ki se kažejo tudi pri nakupnih odločitvah, in ali je to tudi lahko eden od načinov, kako varovati okolje v smislu zmanjševanja uporabe kemičnih sredstev.

J.S., STA