V tiskani izdaji revije Demokracija preberite: Kako bi bil videti idealni šolski sistem

0
289
Simbolična fotografija. (Foto: arhiv Kulturnimarksizem)

Piše: mag. Tadej Ian, politolog, družboslovec in publicist

Šolstvo ima izjemno velik pomen. Ne samo zato, ker ga lahko izrojene politične strukture izrabljajo za indoktrinacijo nedolžnih otrok in mladostnikov, kot to marsikje na svetu prav zdaj počne sodobna levica, ampak tudi zato, ker pristop izobraževanja oblikuje mlade ljudi in jih na neki način programira za to, kako naj bi delovali v sodobnem svetu.

Dober šolski sistem bi lahko mlade ustrezno pripravil na življenje v »svetu odraslih«, in to na vseh področjih: socialnem, političnem, poslovnem itd. Slab šolski sistem pa mlade v osnovi zmede in jim na odrasli življenjski poti v njihovo osebnost vsili tujke v obliki ovir in pregrad, ki mladim zmanjšujejo ali celo onemogočajo možnosti uspešnega življenja s pomočjo lastnih vrlin in kvalitet.

V zdajšnjem svetu skoraj ni države, za katero bi rekli, da ima dober ali vsaj ustrezen sistem izobraževanja. Res je, da obstajajo razlike in je ponekod šolski sistem bistveno boljši kot drugod, vendar je dejansko vsepovsod slab. Razlog za to je v neverjetno hitrem razvoju človeštva v zadnjih dobrih dveh stoletjih, ki mu javni in tudi zasebni šolski sistemi niso zmogli slediti. Še posebej pa je situacija kritična zdaj, ko je po eni strani v zadnjih treh desetletjih zaradi digitalne revolucije življenje postalo popolnoma in vsestransko drugačno, kot smo ga poznali do konca osemdesetih let prejšnjega stoletja, in ker je po drugi strani v zadnjih dveh desetletjih šolstvo na Zahodu preplavljeno z norimi levimi ideologijami, ki ogrožajo obstoj zahodne civilizacije, kot jo poznamo.

Celoten članek si lahko preberete v tiskani izdaji revije Demokracija!

Tednik Demokracija – pravica vedeti več!